« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Tapahtumakalenteri » Uutispankki

Etsimme osa-aikaista taloushallinnon assistenttia

1.6.2021

HAKU ON PÄÄTTYNYT!

Suomen kääntäjien ja tulkkien liitto (SKTL) hakee dynaamista taloushallinnon assistenttia.

SKTL on aatteellinen yhdistys, johon kuuluu jäsenenä lähes 1 800 erilaista kääntäjää ja tulkkia. Liittomme tärkeimpänä tavoitteena on vahvistaa kääntäjien ja tulkkien ammatillista identiteettiä ja ammattitaitoa. SKTL:llä on myös vahva kulttuurijärjestön leima. Annamme lausuntoja alaa koskevista hankkeista, järjestämme alan seminaareja ja koulutuksia, tiedotamme sekä jaamme stipendejä ja apurahoja. Tarkemmin liitosta: www.sktl.fi

Toimistomme on pieni, joten meillä kaikilla on monipuoliset tehtävänkuvat. Taloushallintoassistentilta toivomme reippaan palveluasenteen ohella, että hän pitää itsenäisestä työstä ja on organisoimiskykyinen ja järjestelmällinen. Toivomme, että hakijalla on aikaisempaa työkokemusta vastaavista työtehtävistä. Työssä on eduksi, jos on käyttänyt Vitec Avoinen jäsenrekisteriä, erilaisia taloushallinnon ja apurahajärjestelmiä. Jaamme apurahoja kolme kertaa vuodessa.

Hyvät valmiudet tehtävän hoitamiseen antavat tehtävään soveltuvat opinnot tai muuten hankittu perehtyneisyys laskentatoimeen, kirjanpitoon ja/tai reskontran hoitoon.

Toimistomme sijaitsee Helsingissä, Kampissa, mutta koronapandemian aikana etätyö on mahdollista. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja osa-aikainen, 30 % normaalista viikkotyöajasta eli 11 tuntia 15 minuuttia (noin kaksi päivää) viikossa. Työ alkaa 2.8.2021. Työssä on 3 kk koeaika.


Taloushallintoassistentin tehtäviin kuuluvat mm.

  • - liiton jäsenmaksu-, lehti- ja tapahtumalaskutus sekä seuranta
  • - raportointi (mm. Ankkuri-jäsenrekisteristä sekä Aspicore-apurahajärjestelmästä)
  • - saapuvien laskujen vastaanotto ja arkistointi
  • - yhteydenpito tilitoimiston kanssa
  • - tarvittaessa tilaisuuksien budjetoinnissa avustaminen
  • - Kopiosto-apurahahakujen hallinnointi, seuranta ja Kopiosto-valtakirjarekisterin ylläpito, apurahahakijoiden neuvonta
  • - Aspicore-apurahajärjestelmän pääkäyttäjän tehtävät ja järjestelmän hallinnointi
  • - asiakaspalvelutehtävät oman toimintakentän osalta
  • - muut mahdolliset toimistotehtävät.
     

Tehtävästä antaa lisätietoja järjestöasiantuntija Jenni Kavén, puh. 044 3445 205, jenni.kaven@sktl.fi seuraavina ajankohtina: maanantaina 7.6. klo 12–13 ja keskiviikkona 9.6. klo 11–12.

Pyydämme toimittamaan hakemuksen palkkatoiveineen ja ansioluettelon sähköpostitse liiton toiminnanjohtajalle kristiina.antinjuntti@sktl.fi 10.6.2021 klo 16.00 mennessä. Haastattelut järjestetään 16.–17.6.2021 etäyhteydellä.


22.12.2024 klo 11:16:07